Kako su deca koja nisu poštovala pravila uspela više u odnosu na svoje vršnjake koja su poštovala?

Šta menadžer treba da radi kada nema posao?

Kako treba da se postavimo na intervuju za posao?

Kao što ste navikli, četvrtkom smo imali priliku da ugostimo još jednog sjajnog gosta!

Naš gost je bio Đorđe Jovanović.

Đorđe je marketing direktor kompanije “Xiaomi” za Balkan.

Njegov profesionalni put je bogat i raznolik, sa iskustvom u industrijama kao što su automobilska, prehrambena, finansijska i beauty.

Pre nego što je prešao u tech sektor 2020. godine, Đorđe je radio kao konsultant za “Xiaomi”, a ubrzo je postao marketing menadžer kompanije.

Njegovo iskustvo obuhvata rad u globalnim kompanijama poput L’Oréala i Frikoma, gde je stekao bogato znanje u digitalnom marketingu, brend menadžmentu i razvoju proizvoda.

Tokom svoje karijere, Đorđe je mentorisao mnoge mlade ljude koji su potom izgradili uspešne karijere u zemlji i inostranstvu.

Đorđe veruje da je ključ uspeha u sposobnosti da prepoznamo izazove kao prilike za rast i da nikada ne bežimo od problema.

Njegov cilj je da doprinese razvoju industrije, stvori nove lidere i inspiriše mlade ljude da uče iz svojih grešaka i postignu svoje ciljeve.

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *